středa 5. července 2017

Seriál měsíce června - The Originals

Upřímně, pokud se nudím. Potřebuji si odpočinout. Nebo mám zkrátka jen chuť se na něco dívat, tak volím seriál. Jsem seriálový maniak, obzvlášť co se fantasy týče. Proto pokud jste fantasy milovníci taky, tak bychom si rozhodně rozuměli a není nad to, když Vám někdo dobrý seriál poradí.

Proto jsem se rozhodla, že Vám občas hodím nějaký tip i sem. Protože o čem jiným psát, než o tom, co Vás baví. A mě seriály baví moc.

Po zkouknutí všech dílů The Vampire Diaries a znovu objevené lásce k Damonovi a Klausovi <3 nastal čas na další seriál a mé očko zaujalo The Originals, kde má láska může pokračovat.



Hlavní postavou je zde Klaus a jeho sourozenci, kteří jsou původní rodina upírů. (Kdo jste koukali na TVD určitě víte o kom je řeč.) Všichni se vrací zpět do New Orleans, aby zde žili nové životy. Jaké je jejich překvapení, kdy nic není jako dřív. New Orleans má jiného upířího krále a Klaus chce zpět vše, co ztratil. Navíc jeho přítelkyně na jednu noc je těhotná a hrozí jí nebezpečí a její ochrana je těžší než by čekal. Celý seriál je vlastně o tom, že se snaží něco/někoho zachránit. Být rodina. Mít vše co chtějí. Chvilka štěstí/propad.



Určitě existuje mnoho kvalitnějších seriálů. Ale pokud si chcete odpočinout. Dívat se na pěkné herce. Občas se leknout nebo nechat ukápnout slzičku štěstí nebo smutku. Proč ne? Mě to baví a pokud nejste rýpalové a nároční diváci. Máte rádi fantasy a upířiny, pravděpodobně to bude bavit i Vás.

Znáte The Originals? Díváte se? Co je Váš nejoblíbenější seriál?

S láskou
Lena <3


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za komentáře :)